Παρασκευή 25 Μαρτίου 2011

Άμα ζήσω ... Άμα πεθάνω ...


«Έλα, σκατότουρκε…
έλα Εβραίε,
απεσταλμένε από τους γύφτους
έλα ν’ ακούσεις τα κερατά σας,

- Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας.
Τι θαρεύσετε κερατάδες…
Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε “ από ημάς”
συνθήκην με “ έναν” κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην
- Να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας
και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα!»
- Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω.
- Άμα πεθάνω, θα μου κλάσουν τον πούτσο!

Στρατηγος ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑ'Ι'ΣΚΑΚΗΣ




Περήφανοι όλοι με γενναία καρδιά
πολεμούσαν για τη λευτεριά
Γι αυτό πολεμήσανε και φτιάξαν παιδιά
για να ζήσουν μες τη λευτεριά
και βγήκαν λεβέντες με γενναία καρδιά
σαν τους πατεράδες τους κι αυτά
και πάνω σ΄ αυτή τη σκέψη ήσυχοι πια
κοιμηθήκαν για παντοτινά


Στίχοι: Πασχάλης
Μουσική: Πασχάλης

2 σχόλια:

MeLoDy είπε...

- Έλα, του γράφει ο Πασάς, να σου δώσω χωράφια, γρόσια, δύναμη, ό,τι θες. Έλα στη δούλεψή μου.
Και ο Καραϊσκάκης, με το γνωστό του χιούμορ και τις απόψεις για ...τα Ελληνικά Θέματα, του απαντά:

- Ρώτησα τον μπούτσο μου και μου είπε ΟΧΙ!!!...

"Στρατηγος ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑ'Ι'ΣΚΑΚΗΣ"

MeLoDy είπε...

Ο Καραϊσκάκης όταν ήταν άρρωστος προκειμένου να διαπιστώσει τις ιατρικές ικανότητες ενός Ευρωπαίου ιατρού, μέσα στο κρεβάτι του έβαλε ένα από τα παλικαριά του , αυτό λοιπόν έδωσε το χέρι του για να πάρει τον σφυγμό ο ιατρός, ο οποίος μετά από πολύ περίσκεψη έβγαλε την διάγνωση

- Οι δυνάμεις σου στρατηγέ πέσανε πολύ.

Τότε τίναξε τα σκεπάσματα και ο γιατρός έμεινε ξερός βλέποντας το χέρι του παλικαριού

- Ο πούτζος μου έπεσε ωρέ
κι όχι οι δυνάμεις μου.
Ξέρω τον αίτιο κι αν ζήσω του παίρνω το χάκι (εκδίκηση),
ειδέ και πεθάνω ας μου κλάσουνε τον πούτζο κι αυτός!
Τι κέρδισε;

"Στρατηγος ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑ'Ι'ΣΚΑΚΗΣ"

Δημοσίευση σχολίου