Δευτέρα 7 Μαρτίου 2011

Το όνειρο


Κι είδα τις ελπίδες μας σκιές, βάδιζαν αμίλητα εμπρός μου,
σύμβολα, σημεία και μυστικές μορφές αυτού του μάταιου κόσμου
και είκοσι αιώνες σκοτεινοί έφταναν στο τέλος τους πια τώρα
κι από 'ναν κόσμο σ' άλλονε τελικά, εμείς, περνάμε, λέει, ώρα την ώρα
κι ύστερα πάλι ξαφνικά, χάθηκα σε ολάνθιστα περιβόλια,
παρέα με τους δερβίσηδες γύρω από τη φωτιά, χορεύοντας και τραγουδώντας
έιβαλα χορεύοντας και τραγουδώντας, έιβαλα χορεύοντας και τραγουδώντας.




Βρέθηκα σε κύκλο σκοτεινό στ'όνειρο που είδα χθες το βράδυ
κι ήμουνα απ' τη μια του κύκλου εγώ κι εγώ από την άλλη
πες μου τι είν' αυτά που βλέπω εδώ, πρόφτασα να πω στον εαυτό μου,
μη μιλάς μον' κοίτα και πέρνα λέει αυτός 
και βγήκα από τ' όνειρό μου.



Στίχοι: Δήμος Μούτσης
Μουσική: Δήμος Μούτσης

1 σχόλια:

~reflection~ είπε...

Άκου Λύκε τί έχω εκτιμήση από Πρωτοβουλίες Ονείρου ή Εφιάλτη:

Ονειρεύεται ο Ζορμπάς ταξίδι. Φτάνει στο καράβι.
"Πόσα θες να με παρεις μαζί σου?", ρωτά τον καπετάνιο...

-1000 θελω... τόσο κοστίζει το Ταξίδι...
-Έχω μόνο 700, απαντάει ο Ζορμπάς....
-Δεν σε παίρνω μαζί μου, αποκρίνεται ο Καπετάνιος..
-Θα με πάρεις, που να πάρει ο διάολος, γιατί ΔΙΚΟ ΜΟΥ είναι το ΟΝΕΙΡΟ κι αν ξυπνήσω, πάει...χάθηκες.....


Φιλιά...εκατομμύρια ....σαν πεφταστέρια που τολμούν ..Πρωτοβουλίες!!!!

μαγκια?...,.
ναι, μάτια μου, ΑΥΤΟ είναι μαγκιά!!!

Δημοσίευση σχολίου