Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2010

Διάλεξε μικρέ ...

Στον ουρανό είχα σημάδια,είχα...
Είχα αφήσει την "γραφή"΄ που μού`χαν αρνηθεί.
Κι ήταν αυτή που μ`άφηνε τις νύχτες
ν`ανοίγω διάπλατα φτερά.Κι ας ήταν πλαστικά.

Μου λένε
"Αν δεν θες μικρέ,να μην πιστέψεις
ούτε θεό,ούτε ουρανό,ούτε πλανήτη.
Μα πρέπει σήμερα μικρέ και τώρα να διαλέξεις,
σε ποιαν αλήθεια θα δοθείς,του ποιητή ή του αλήτη".
Μου λένε "διάλεξε μικρέ".

Κι ήρθαν μετά τα πλούτη και τα κάλλη
κι άρχισα να ξεχνώ κι εγώ, όπως ξεχνούν κι οι άλλοι.
Κι είχα στο νου,στο νου μου,΄΄κάποιαν άλλη αιτία΄΄
να μη φοβηθώ πατώντας τη σκανδάλη.


Μου λένε...
"Αν θες μικρέ, να μην πιστέψεις
ούτε θεό,ούτε ουρανό,ούτε πλανήτη.
Μα πρέπει σήμερα μικρέ και τώρα να διαλέξεις,
σε ποιαν αλήθεια θα δοθείς,του στοχαστή ή του οπλίτη"
Μου λένε "διάλεξε μικρέ".

Στον ουρανό για υπογραφή προσφέρω
ένα τεράστιο "γιατί", να το βρουν κυνηγοί.
Κι όταν το βρουν για κέρασμά μου θέλω
να ψάξουνε για τον πλανήτη,
του ποιητή,του λωποδύτη,
του στοχαστή και του οπλίτη.
Έτσι ας κεράσουν το μικρό αλήτη.


Στίχοι: Δέσποινα Φορτσέρα
Μουσική: Apurimac

1 σχόλια:

MeLoDy είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=AcKGPIY0lgg

Όπως η σιωπηλή του χρόνου η αντοχή
είν` η αγάπη μου, αγάπη μου, για σένα
Βάζω την ύπαρξή μου, βουβό κυματοθραύστη
να μη σε φτάσει η φουρτούνα και η τρέλα.

Μ` ένα φακό τις νύχτες πολεμάω
και γράφω στίχους που δε δείχνω σε κανένα
Έρχονται μέρες, παράξενα χρόνια
προσεύχομαι για σένα.

Βαθιά στο όνεορό μου, βλέπω στ` ανοιχτά
βλέπω μακριά τα πλοία να περνάνε
Μα δε λυπάμαι κι ούτε νοσταλγώ
γιατί τις θάλασσες αυτές τις έχω ταξιδέψει.

Τότε που πάλευα μονάχος
χωρίς ν` αναστενάξω μια στιγμή
χωρίς να λογαριάσω τίποτα
αυτό που έλειπε μονάχα ήσουν εσύ.

Με το μαντίλι σου το τραύμα να μου δέσεις
εσύ που τώρα είσαι εδώ και μ` αγαπάς
χωρίς πολλαπλασιασμούς και διαιρέσεις.

Στίχοι: Πάνος Κατσιμίχας
Μουσική: Πάνος Κατσιμίχας

Δημοσίευση σχολίου