Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011

Όταν θα γεννηθεί ο γιος σου ... Πατέρας και γιος ... Χρόνια σου ΠΟΛΛΑ Μιχαήλ Άγγελε μου!

Όταν θα γεννηθεί ο γιος σου
θα 'ναι μια μέρα σαν τις άλλες,
νοικοκυρές θα πλένουν ρούχα
παιδιά θα παίζουν στις τραμπάλες.

Θα ταξιδεύουν μ' αεροπλάνα
θα πλημμυρίζουν τα γραφεία,
άλλοι θ' αφήνουν το φεγγάρι
θα ψάχνουν σ' άλλο γαλαξία.

Όταν θα γεννηθεί ο γιος σου
πες του την πρώτη σου ιστορία
για την αλήθεια που λυτρώνει
και πολεμάει την αδικία.


Μην τον βυζάξεις με το ψέμα
μακρύς ο δρόμος που θα πάρει,
θα μετανοιώσει και θα κλάψει
κι όλο στα ίδια θα γυρνάει.

Όταν θα γεννηθεί ο γιος σου
τα εργοστάσια θα μας πνίγουν,
φύλλα στα δέντρα δεν θα υπάρχουν
μαύροι καπνοί θα μας τυλίγουν.

Τότε πες του να δει τον ήλιο
ύστερα απ' τη νεροποντή,
είν' δικός του ο κόσμος όλος
να τονε φτιάξει απ' την αρχή.

Όταν θα γεννηθεί ο γιος σου...


Μια όμορφη ημέρα ξημερώνει …
Και η θύμηση μου τρέχει 14 χρόνια πριν …
Ένα νευρικό κλάμα και λίγο απαιτητικό…
Ακούγεται …
Και μια γυναίκα να μου λέει …
Πάρε τον γιο σου στην αγκαλιά σου …
Χρόνια σου ΠΟΛΛΑ Μιχαήλ Άγγελε μου!
Χρόνια σου ΠΟΛΛΑ μικρέ μου Αρκούδε !
Θα είμαι πάντα δίπλα σε εσένα και τον Βασίλη μας ….

“g”



Όταν είχα γεννηθεί, είχες κάνει μια ευχή
να σου μοιάσω και να έχω, τη δική σου την ορμή
Μ΄έπιανες από το χέρι, μ' έμαθες να περπατώ
μ' έκανες να ξεχωρίζω, το καλό από το κακό

Κι ύστερα από λίγα χρόνια, μ' είχες στείλει στο σχολειό
της ζωής τις δυσκολίες, μ' έμαθες να ξεπερνώ
Και επέμενες θυμάμαι, να σπουδάσω χημικός
γιατί ήταν τ΄όνειρό σου, όταν ήμουνα μικρός

Δεν με ρώτησες ποτέ σου, αν ήθελα κι εγώ
χημικός να γίνω, δικηγόρος ή γιατρός
και έλεγες πως εγώ, δεν είμαι ικανός
ακόμα να ρυθμίζω, τη ζωή μου μοναχός

Όμως έφυγα από κοντά σου, είχε γίνει μια αρχή
φταίξιμο δικό σου, και λυπήθηκα πολύ
Δεν μπορούσα όμως άλλο, μ' έκανες κομπλεξικό
έχω και εγώ γνώμη, και θα πρέπει να την πω


Δεν με ρώτησες ποτέ σου, αν ήθελα κι εγώ
χημικός να γίνω, δικηγόρος ή γιατρός
και έλεγες πως εγώ, δεν είμαι ικανός
ακόμα να ρυθμίζω, τη ζωή μου μοναχός 


Στίχοι: Ανδρέας Αγγελάκης
Μουσική: Σπύρος Βλασσόπουλος


Στίχοι: Πασχάλης Αρβανιτίδης
Μουσική: Πασχάλης Αρβανιτίδης

1 σχόλια:

MeLoDy είπε...

Να έχεις …
την ΔΥΝΑΜΗ και την ΣΟΦΙΑ …
της Αρκούδας
ΓΙΕ μου !
"g"

Δημοσίευση σχολίου