Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2010

Η Πιο Γλυκιά Μπαλάντα...σ'ενα παραμύθι όπου βασιλεύει...

Μέρες περνάνε, η συντροφία μαζί σου για πάντα θέλω να ναι,
και θυμάμαι όταν σε πρωτογνώρισα,
τα μάτια σου φωτιά σαν μια φλεγόμενη βάτος
με βύθισε στα πιο βαθιά νερά του ωκεανού,
και είχες στον νού σου πως θα μαι πάντα δίπλα σου,
ο πρωταγωνιστής των ονείρων μέσα στον ύπνο σου,
γλυκειά πριγκίπισσα ταξίδεψε με πάλι

σ'ενα παραμύθι όπου βασιλεύει η αγάπη.
Γράφω για σένα το πιο όμορφο κουπλέ
γιατί τ αξίζεις όταν μ 'αγγίζεις
μπορείς τα πάντα και κερδίζεις,
τις αναμνήσεις που θαμείνουν χαραγμένες
ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΓΛΥΚΕΙΑ ΜΠΑΛΑΝΤΑ...

Κι όταν μείνουμε μόνοι μας
σ'αυτόν τον κοσμο θα είναι υπέροχα,
θα είναι υπέροχα...
εγω κι εσύ μαζί ν απολαμβάνουμε αυτόν τον έρωτα..
αυτόν τον έρωτα θα είναι υπέροχα..


Το breath the name of your savior
in your hour of need
and taste the blame
in your flavor
should remind you of greed.

Eίναι φορές που είσαι μακριά
και χάνομαι, ότι αισθάνεσαι και εγώ
αυτό αισθάνομαι...
Πλανιέμαι μες στης καρδιάς σου τα στενά, ξεχνιέμαι...
Αναρωτιέμαι αν κάποτε σε χάσω, μάλλον θα χαθώ,
κάθε πρωί που ξυπνώ, σ έχω στο μυαλό μου
κάθε μου σκέψη είναι για σένα μοναχά,
είσαι το δροσερό αεράκι που στα μάτια μου φυσά,
και τα λεπτά να περνάνε, πιο ρυθμικά, πιο ρυθμικά...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου