Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010

Ο τρελός...Η Πανσέληνος του Νοεμβρίου…Μαγικός χορός...

Έβγαινε κάποτε τις ώρες που βραδιάζει
ένας τρελός, της νύχτας που ήθελε να μοιάζει.
Στα σκοτεινά της μάτια μέσα την κοιτούσε,
για τα κρυφά της μυστικά ξανά ρωτούσε.


Μίλα μου κόρη της σιωπής, μη με παιδεύεις
Πως τους θεούς και τους ανθρώπους τους μαγεύεις.
Από τα χίλια μυστικά πες μου ένα,
πες στον τρελό σου πως θα γίνει σαν εσένα.


 
Η αρχόντισσα της νύχτας …
έρχεται πάλι λαμπερή …
μαζί με τις κόρες του Άτλαντα …
Λίγο πριν το πρώτο χάραμα …
η Πανσέληνος του Νοεμβρίου …
συναντά τις Πλειάδες …(την Πούλια)



Το μαγικό χορό σου μη σταματάς ,
γίνε μου εσύ το φως που μ’ οδηγάς
Δείξε μου πέρα από τη γη,
δώσε μου λίγη προσοχή
Ο αέρας στα μαλλιά σου
(Μη σταματάς )
Θα γίνω ρούχο σου
(Να με φόρας )


Θα γίνεις ήλιος και βροχή
κι εγώ η κρυφή σου προσευχή
Οι ανάσες στα όνειρα σου μη σταματάς
να μ’ ονειρεύεσαι , να μου μιλάς .
Κι όταν μ’ ορμή χτύπα η ζωή
η μονή μου ελπίδα είσαι εσύ


Στίχοι: Δημήτρης Υφαντής
Μουσική: Δημήτρης Υφαντής

Στίχοι: Γρηγόρης Κλιούμης
Μουσική: Γρηγόρης Κλιούμης

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου